Naše stránky přizpůsobujeme podle toho, o které služby jste projevili zájem, a také sledujeme využití našich stránek. K těmto účelům používáme cookies a obdobné technologie, včetně cookies třetích stran. Kliknutí na tlačítko „Rozumím“ nebo pokračování v používání našich stránek bez vypnutí těchto funkcí vnímáme jako udělení souhlasu také s využíváním cookies a předáním údajů o vašem chování na webu reklamním a sociálním sítím pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Tyto funkce můžete vypnout a souhlas odvolat v sekci „Ochrana osobních údajů“.

Často kladené otázky

Vybrali jsme vaše nejčastější dotazy

Kotel za půl

Kotel za půl

Jaké jednotlivé části tvoří celkovou cenu?

Celkovou cenu tvoří demontáž starého kotle, jeho odvoz a ekologická likvidace, plynový, plynový kondenzační kotel s regulací a jeho instalace, potřebný materiál, základní sada odkouření, zprovoznění a balíček komplexní péče. Ten zahrnuje prodlouženou záruku a každoroční kontrolu kotle včetně kontroly a vyčištění spalinových cest po dobu 5 let a klientskou zónu Energie 24 včetně online servisní knížky.

Proč se mi Kotel za půl vyplatí?

Do ceny nezahrnujeme jen samotný kotel s regulací, ale i jeho montáž, prodlouženou záruku a každoroční kontrolu kotle a spalinových cest, klientskou zónu Energie 24 včetně online servisní knížky. V případě poruchy můžete využít havarijní linku 800 77 33 44.. O vaše vytápění se tedy po dobu 5 let díky tomuto produktu postaráme za vás. Na jeho pořízení a instalaci vám navíc na začátku stačí jen polovina peněz. Zbytek doplatíte po instalaci nebo postupně v následujících 5 letech v měsíčních splátkách. Žádné úroky si neúčtujeme.

Kdy mám nárok na prodlouženou záruku?

Nárok na prodlouženou záruku po dobu 5 let od uvedení do provozu máte za předpokladu, že nám kotel každý rok umožníte kotel zkontrolovat.

Jak je to s kontrolou schopnosti splácet?

Mrzí nás to, ale splátky druhé poloviny ceny kotle nemůžeme nabídnout úplně všem. Abychom vám mohli odloženou platbu nabídnout, předem ověříme, jestli se na vás můžeme ve splácení spolehnout. K tomu budeme potřebovat vaše datum narození.

Co mám dělat, když mi přijde hlášení o poruše kotle?

Informaci dostanete na svůj mobilní telefon. Kdykoli se kotel porouchá, nechte nám vzkaz v klientské zóně, zavolejte nám na linku 800 77 33 44 (volba 1, 1) nebo nám napište na teplo@eon.cz. My začneme situaci hned řešit.

Chci jen kotel. Kolik za něj zaplatím?

Součástí produktu Kotel za půl je kromě kotle Buderus Logamax plus GB062 s regulací i instalace, prodloužená záruka, kontrola kotle a spalinových cest po dobu 5 let, havarijní linka, klientská zóna Energie 24 včetně on-line servisní knížky. Cenu za instalaci, servis, pětiletou záruku a všechno navíc, co ke kotli dáváme, není možné oddělit. Pokud máte zájem jenom o kotel a nechcete k němu nic navíc, dejte nám vědět a my vám připravíme jinou nabídku.

Můžu s produktem Kotel za půl využívat produkt Komplet plyn?

Ne, ani by to nedávalo smysl. Produkt Komplet plyn v sobě zahrnuje cenu za pravidelnou kontrolu kotle a spalinových cest, takže byste tuto službu měli dvakrát. Doporučujeme ale na produkt Komplet plyn přejít hned po tom, co vám uplyne pětiletá záruka na Kotel za půl. Tím totiž skončí pravidelné kontroly, které jste měli v ceně. Pak se vám přechod na produkt Komplet plyn určitě vyplatí.

Co když zaplatím víc měsíčních splátek najednou?

Můžete zaplatit víc splátek najednou nebo doplatit celý zbytek ceny. Vždycky si jen zkontrolujte, jestli posíláte násobky jedné splátky, tedy například násobky částky 550 Kč (třeba 1 100 Kč nebo 1 650 Kč a podobně). Nezapomeňte při platbě uvést svůj variabilní symbol, abychom poznali, že jde o platbu od vás.

Nejsem váš zákazník, odebírám plyn od někoho jiného. Mám nárok na Kotel za půl a jaké budu mít podmínky?

Ano, i vy můžete za běžných podmínek Kotel za půl získat. Když s námi ale podepíšete smlouvu na dodávku plynu a začnete od nás plyn odebírat do 30 měsíců od instalace kotle, získáte navíc taky slevu ve výši pěti měsíčních splátek, tedy 2 995 Kč.